Tajuk arini yuki daruma (snowman) love ichigo (strawberry) mcm pelik je kn??... snowman ble makan strawberi ke??... mgkin bole kot sblum dia tukar jdik snowman..haha..(ok, ntah pepe je kn...)
Hari ahad (semalam la tu) just kuar jalan2 dgn satu family dr Gunma (abg zaid, kak mar,anak2 n mak ayah) gi makan strawberi.... fuhhhh.. sedap, manis n besar2 buahnya...maklumla buah first batch yg kuar..hehe.. sllunya org ber`ichigogari` bulan 2 ke atas kot, ni kami awal2 winter je dh gi pulun makan strawberi..haha.. mmg puas ati la wlpun kena bayar 1500 yen sorg n ble makan dlm masa 30minit je..wlpun 30 minit je, tp klo mulut xbrenti makan muak n kenyang jgk kot rasanya..hehe... apa2 pun, ttap rasa puas ati makan strawberi cicah susu pekat manis... cer try..cer try..hehe
 |
| strawberi posing dulu sebelum kena ngap... |
 |
| cicah susu pekat manis...lg bertambah2 manissss... |
 |
| geram x tgok?? |
 |
| ramai2..tp xcukup korum sb makcik kuar amik gmbr |
 |
| bersama kereta ichigo |
 |
| comel je kn..hihi |
Ok tu pasal strawberi, mana snowman nye??... sabar2, ni bru nk cite..hehe... pas puas makan strawberi n gi makan kebab kt Takasaki, kak mar n family blik rumah tp kami mula2 cdgnya nak naik Akagiyama tp mcm xjadi so trus je plan tukar naik Karuizawa... konon2 nk jalan2 kt Karuizawa Prince Outlet tp ttba tertengok bukit penuh salji n org main ski kt situ....cancel plan sb smngat snowman lebih membuak2 dr jalan2 kt outlet (sbnya kt dpn umah pun ada Sano Outlet dh..hehe)... so bila org mcm aku ni xpnah jumpa salji jd la terlebih excited..haha... dpt je kepal salji trus main baling2 cm bdk2 dgn en. suamiku..haha... best woo main baling2 salji... ala2 gurau manja gitu..(chewahhhh..).. dh puas main baling2, tangan ni gatal plak nk wat snowman... so org2 x berseni mcm kami ni wat la snowman versi arnab..kihkihkih... nk tgok x hasil nya??.. sila tgok gmbr dibawah ok...(tp anda dilarang gelak smpi guling2 pas tgok snowman tu ye..)
 |
| tringin nak main tp xreti n takut..hehe |
 |
| ais kepal sebiji 20 sen..sapa mau?? |
 |
| tadaaaa.... comel x?? |
 |
| mr. snowman a.k.a yuki daruma |
No comments:
Post a Comment