Semalam aku dengan hubby ke Umeda, Kiryu.. kat situ ada sungai n air terjun yang sangat cantik... bila tengok air yang jernih tu mula la rasa macam nak terjun je mandi sungai tu tapi sebab airnya terlalu sejuk, rendam kaki je la 4,5 saat.. tu pun dah rasa macam nak beku je kaki tu.. hehe.. tunggu nanti dah masuk summer bila suhu dah cecah 38 degree celcius ke atas boleh la terjun sungai tu untuk sejukkan badan.. hiihi..
So semalam kami just picnic makan kebab n ais krim yang dibeli masa on the way ke umeda tu jela... tu pun dah rasa best.. lagi best kalau buat BBQ kat situ kan... hehe.. tak pe lepas ni program BBQ pulak la ye.. hehe.. lepas lepak kat umeda singgah pulak kat Matsudagawa Dam.. ada la 2,3 orang jepun tengah memancing kat situ...
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)