Actually, semalam ada gathering bekas-bekas pelajar universiti gunma tempat hubby study dulu.. gathering buat kat taman tepi laut di Odaiba... best jugak dapat jumpa n kenal2 dengan isteri2 senpai (senior) hubby dulu... ada yang memang dah kenal pun... hehe.. masing-masing bawak bento (bekal) n makan ramai2.. aku sempat buat kuih ketayap je... hihii..
Lepas dah puas melepak, makan n sembang2 hampir 6 jam kat taman tu, kitaorang gerak ke Diver City Tokyo Plaza... Tempat tu baru je buka n ada gundam besar yang boleh bergerak2 5 kali sehari... Waktu gi tengok tu bukan masa untuk show gundam tu so terlepas la peluang nak tengok gundam besar tu bergerak.. rugi.. rugi.. huhu.. Tak pe, pasni kalau ada kesempatan lagi, nak terjah lagi n tunggu show gundam tu.. hehe... Nak tengok gambar gundam yang besar tu??...
![]() |
| besar tak?? |
![]() |
| lagi cantik kalau dah malam, ada simbahan cahaya lampu2 |
p/s : besar kan gundam tu.... hehe
.jpg)
.jpg)
No comments:
Post a Comment