Tuesday, January 24, 2012

Salji... Snow... Yuki...

Tiga bahasa tapi 1 je maksud... hehe... semalam tak sangka pulak snow turun dengan lebatnya... tapi tak de la lebat sangat sampai boleh kumpul buat snowman...hihi...kat tempat lain dah berbulan turun salji, kat area Sano ni baru je semalam turun n buat kawasan rumah aku jadi putih je... so agak excited la jugak nak main2 dengan snow siap ajak hubby kuar jalan2 gi taman malam2... last2 ingatkan boleh la buat snowman, ceh ciput je snow nya tak tebal mana pun..dalam 1-2 cm je tebalnya..haha..
snow tengah turun
jalan2 kat taman
 pagi2 pas hubby gi kerja, aku pun keluar la jalan2 area kawasan rumah ni...tu pun pas hubby call cakap banyak snow n suruh aku kuar jalan2 sebab dia nampak snow banyak ondaway dia nak gi kerja.... tak penah2 aku keluar sorang2 selama ni tapi sebab excited n hubby suruh keluar jalan2, berani2 kan diri jugak la..heheh..

landasan keretapi
nak main snow tapi malu, ambik gambar jelah...
yuki...

cian pokok bunga ni..semalam dia tido berselimutkan white blanket

No comments:

Post a Comment