Wednesday, February 29, 2012
Yuki on February 29
Hari ni 29 February 2012... hari terakhir di bulan February n tarikh yang istimewa sebab tahun ni tahun lompat... Yang lagi best hari ni yuki turun dengan sangat lebat n tebal... agak2 dalam 15 cm jugak la tingginya... Ingatkan dah tak turun yuki dah, Alhamdulillah turun lagi hari ni..heheh... tahap kejakunan masih lagi tinggi sebab bukan senang area Kanto nak turun yuki..hehe.. ni rasanya baru kali ke-4 untuk musim ni..tempat2 lain dah lama turun tiap2 hari pulak tu... nasib la bagi orang2 yang duduk area kanto ni..heheh..
So bila dah tebal excited la nak main yuki... dengan muka tebal aku turun jugak main sorang2 siap wat yuki daruma lagi..hehe.. sabishii (lonely) gila main sorang2..hahha..
| comel tak yukidaruma saya??hehe |
![]() |
| yukidaruma nak berpayung jugak |
![]() |
| yukidaruma n me... |
![]() |
| yukidaruma n van houten cocoa |
![]() |
| cara baru sejukkan air...hehe |
Thursday, February 23, 2012
27th
Happy Birthday To Me...
Happy Birthday To Me...
Happy Birthday To Me...
Happy Birthday To Me...
Aci tak wish untuk diri sendiri??... hahaha.. tak kesah la orang nak kata apa, aku nak wish jugak untuk diri sendiri..hehe.. Happy 27th Birthday Mimi Amita... may Allah bless you... hihiih... moga dapat jadi anak yang terbaik wat mak n ayah, n jadi isteri terbaik untuk suamiku... n tak lupa jugak, moga dapat jadi pendidik anak bangsa yang terbaik bila dah start kerja nanti... hehe...
Ok, dah habis part wish diri sendiri.... sekarang nak bebel lak pasal umur... tahun ni aku dah masuk umur 27 tahun... agak2 muda lagi ke dah tua ek??..lagi 3 tahun masuk golongan 30-an... Ohhhh... kejap aje dah nak masuk angka 3 kat depan tu... tak mau, tak mau... nak stay kat angka 2 didepan boleh tak??heheh...(ayat tak sedar diri..hihi).. harap2 tahun ni aku dapat capai apa aku nak... perlu lebih banyak berdoa n berusaha untuk ke arah gelaran baru..hihi
p/s : Oppppssss..siap taruk gambar lagi....hahaha.. saja nak wat kenangan, gambar pertama masa umur 27tahun... sila abaikan wajah aku yang suci itu..hahaha.. buruk bebenor plak tengok..hihii
Monday, February 20, 2012
Teringin punya pasal....
Saturday, February 18, 2012
Teng..teng.. teng...
Ni rupanya kerja hubby pagi tadi...heheh.. dia wat dadih konon2nya tapi sedikit keras dah jadi macam agar2 pulak..hihihi... pepepun terima kasih la yer...wat susah2 je.. (>____<)
Kali ketiga
Semalam kali ketiga snow turun kat Sano ni...n yang paling bestnya boleh dok jadi penunggu tingkap tengok snow turun...hehe... sampai ada orang tu bising2 suruh tutup tingkap n masuk dalam bilik yang ada danbou sebab takut aku sejuk...adehhh.. tak bagi can betul la... (>__<)
Ketung, ketang bunyi kuali kat dapur tu... apa la yang hubby aku wat pun tak tau la... pagi tadi aku dah watkan breakfast nasik lemak, ni dia cakap dia nak wat desert pulak.... siap tanya lagi aku suka warna apa... nak wat suprise la konon2nya tu..hehehhe.... wait n see jela..hihihi...
Ketung, ketang bunyi kuali kat dapur tu... apa la yang hubby aku wat pun tak tau la... pagi tadi aku dah watkan breakfast nasik lemak, ni dia cakap dia nak wat desert pulak.... siap tanya lagi aku suka warna apa... nak wat suprise la konon2nya tu..hehehhe.... wait n see jela..hihihi...
Friday, February 17, 2012
Snow lagi????
Semalam rupanya snow turun lagi walaupun ciput je...macammana la aku boleh tak perasan pulak...kalau tau mesti aku dah jadi penunggu tepi tingkap dok tengok snow tu turun...n mesti hubby dok bising takut aku sejuk..hehehe... bangun pagi tadi tengok2 dah putih je kereta2 jiran n bumbung rumah orang...sungguh tak best sebab aku suka tengok time snow tu turun n terlepas pulak peluang tu...adehhh..bila lagi nak turun kat sini pun ntah la...tahun depan pulak kot kena tunggu..hahhaha
Subscribe to:
Posts (Atom)




