Monday, February 20, 2012

Teringin punya pasal....

ala2  Prosperity Burger McD

Fuhhhh... teringin sangat nak makan prosperity burger McD  gara2 melihat iklan kat siaran online tv malaysia tu menyebabkan hati tergerak untuk wat apa saja menggunakan bahan yang ada..heheh.. tak de roti bun, roti biasa pun jadi la..kehkehkeh... 
ala2 hamburger jepun

Pastu bila dah ada lebihan hamburger aku wat la pulak ala2 hamburger yang selalu dok tayang kat dalam  rancangan makan2 jepun nih... nak makan kat kedai tak boleh sebab tak halal, so wat camni kira ok la kn??..hihihi
ala2 tau fu fa pasar malam

 Yang ni pulak gara2 cotton tofu yang lebih masa wat hamburger, teringin nak makan tau fu fa yang macam kat pasar malam tu... so just masak air gula merah bersama daun pandan kasi wangi sikit n pastu masukkan dalam cotton tofu yang telah siap sedia dalam mangkuk..makan panas2 or sejuk2 memang best..rasa memang macam tau fu fa yang jual kat pasar malam...cer try..cer try..heheh





No comments:

Post a Comment