Anniversary sepatutnya pada 11 Mac nanti, tapi sambut awal2 sebab hubby dah ambik cuti..heheh
![]() |
| singgah makan ichigo dulu kat Shibukawa |
![]() |
| ichigo @ strawberry |
![]() |
| gambar wajib..hehe |
![]() |
| bergambar dengan van ichigo |
![]() |
| ini hati saya... |
![]() |
| hati saya hanya untuk awak... <3 |
![]() |
| gambar wajib lagi..hihi |
![]() |
| dalam kamakura kecik |
![]() |
| kumakura besar punya |
![]() |
| me again... |
![]() |
| souvenir |
![]() |
| dinner... makan banyak2 sebab buffet... |
![]() |
| kenyang makan sushi... |
![]() |
| sesi pakai yukata yang diberi khas n boleh pilih sendiri nak warna apa |
![]() |
| selipar jepun yang kecik dari kaki |
![]() |
| melaram yukata lagi |
![]() |
| matsunoi hotel |
p/s : layan gambar jela ek, aku takde mood nak mengarang panjang2... kuikuikui

















No comments:
Post a Comment