Tuesday, March 6, 2012

Our Anniversary Celebration

Anniversary sepatutnya pada 11 Mac nanti, tapi sambut awal2 sebab hubby dah ambik cuti..heheh

singgah makan ichigo dulu kat Shibukawa
ichigo @ strawberry
gambar wajib..hehe
bergambar dengan van ichigo
ini hati saya...
hati saya hanya untuk awak... <3
gambar wajib lagi..hihi
dalam kamakura kecik
kumakura besar punya
me again...
souvenir
dinner... makan banyak2 sebab buffet...
kenyang makan sushi...
sesi pakai yukata yang diberi khas n boleh pilih sendiri nak warna apa
selipar jepun yang kecik dari kaki
melaram yukata lagi
matsunoi hotel

p/s : layan gambar jela ek, aku takde mood nak mengarang panjang2... kuikuikui

No comments:

Post a Comment