Assalamualaikum, salam hari isnin..
Tajuk entry tak leh blah betul kan?.. ala2 macam tajuk filem gitu.. hehe
Tapi ni bukan entry untuk review filem baru Strawberry Cinta tu ye.. ni entry pasal イチゴ狩り / strawberry picking.. saja je taruk tajuk gitu, sebab dalam mood rabu2/love2.. hikhik..
Aktiviti petik strawberry ni berlaku semalam, lepas abg zaid satu family kasi cadangan masa open house addin n isteri sabtu lepas.. so bila dah cakap on je, pukul 9 pagi semua pakat berkumpul kat rumah abg zaid n gerak guna satu kereta je.. senang.. tempat masih sama macam ichigogari tahun lepas.. sebabnya kat situ strawberry nya memang おいしい/sedap2 n 甘い/manis.. tambah2 bila diberi sekali susu pekat manis untuk makan dengan strawberry tu, fuhhhh.. bertambah2 la manisnya.. =)
Ok, tu je ye cerita hari ni.. Jyaa ... =)




No comments:
Post a Comment