Wednesday, November 6, 2013

Autumn 2013 - Part 2

Assalamualaikum..

Entry kali ni dan lepas2 ni semua berkisar tentang daun merah, kuning, oren je.. sila jangan muak n muntah. hehehe..

Almaklumlah ni mungkin autumn akhir aku kat nihon so memang terjah je la mana2 tempat yang dah migoro daunnya *dah tukar kaler la maksudnya* .. Kebetulan hujung minggu lepas hubby cuti sampai 3 hari so memang sesuaiiiii sangatla ber`kouyou` kan.. Kali ni sempat terjah nikko n karuizawa je sebab kat situ memang tengah migoro n view dia Subhanallah cantikkkkkkkkk gila!! Rasa macam nak golek2 je atas daun2 yang luruh tu bawah pokok momiji yang merah tu.. *over sangat kan* hihihi.. tapi memang niat nak wat camtu pun..ngeeee 

So untuk entry ni nak letak gambar2 yang kat Nikko area Rinno-ji Temple.. FYI nikko memang banyak temple tapi kami bukanlah masuk dalam temple tu, jangan salah paham ye.. hanya melawat kawasan luar temple yang memang cantik dengan taman jepunnya tu.. ditambah pulak dengan pokok2 yang sedang bertukar warna tu memang buat taman tu jadi tersangatlah cantikkk..

Dah, malas nak bebel panjang2.. layan jela gambar daun merah kuning oren yang  cantik ni.. =)


No comments:

Post a Comment