Thursday, June 14, 2012

Akachan

Apa itu akachan??.. akachan tu maksudnya baby... *apa kes aku nak tulis pasal baby pulak ni, bukan aku ada baby pun a.k.a tak mengandung lagi pun...* sedey betul.. T__T
Setiap orang yang dah kawin mesti selalu dengar soalan cepumas ni kan ``Bila nak ada baby??``... Huh, naik stress aku dengar soalan gitu... Sebelum kawin orang sibuk bertanya bila nak kawin, dah kawin sibuk lagi tanya bila nak ada anak, bila dah ada anak sorang, pun adaaaaa lagi soalan bila nak tambah sorang lagi... 
Macam aku bernasib baik sikit la pas kawin ikut hubby ke nihon ni, so tak berjumpa sedara mara so kurang sikit la soalan gitu, tp tetap wat aku rasa stress jugak sebab tengok kawan2 baya aku dah ada anak sorang dua.. jeles betul tengok baby diaorang yang comel2 tu... gerammmm nya rasa nak cubit2..hehe.. 
Nanti balik malaysia walaupun seminggu sure aku disimbahi dengan soalan2 gitu bertubi2 macam peluru je..*dussshhhh...*
So nanti aku nak jawab gini ---> Kita hanya merancang, berusaha n berdoa tapi Allah yang menentukan rezeki masing2...
Bole gitu??... agak2 ada lagi tak yang berani nak tanya aku soalan itu??..hahahha.. 
nah, tengok gambar baby ni je pun jadi laaa... hehe

2 comments:

  1. baru nak wish omedetou ingatkan preggy
    laju jer terjah sini ngeee
    x per rezeki msng2 mcm ai la dah 7 yrs tunggu for 2nd baby tapi org yg asyik tnya tue mcm ai x der anak langsung...stress tp jgn fikir sgt na @.@

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tajuk tu dasyat sgt kan smpi mesti org lain ingt dh preggy..hehe.. tula, xmo stress2.. tp nti blik msia konfem tahap stress melambung2..hahah

      Delete