Thursday, October 18, 2012

Samuii

Samuiiiiii...

Fuhh.. hari ni sejuk bangat... menusuk2 hingga ke tulang sumsum *sebut pasal tulang sumsum sedap nih sejuk2 pekena sup tulang sumsum*.. huihui.. 

Harini pulak hujan dari semalam hingga la sekarang ni, so bertambah2 la samuii /sejuk . Kaki dah berstokin macam orang baru lepas pantang, badan dah berbalut dengan pashmina.. ni semua gara2 masih degil tak nak guna danbou / heater. hikhik.. 

Bila dah sejuk2 gini, penyakit M makin bermaharajalela dan asyik lapar je.. aduihhh.. hasrat hati nak kurus, tapi perut asyik mintak di isi.. bila dah isi kasi kenyang, mata pulak makin lama makin berat... pas makan dapat tido memang terbaikkkkk lahhhh!! 

Jya, tuan puteri nak gi beradu jap.. Futon empuk dah memanggil2 dah tu.. hikhikhik.. 


* yeayyy.. lagi 8 hari nak balik Malaysia.. hihi

2 comments:

  1. ni x masuk fuyu lagik ni
    nnt lagik la
    stoking ai kena pakai 3 lapis if not bengkak kaki...dah masuk 4 thn still x suka fuyu uwaaa
    syok blk mesia...wootz wootz

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. arini sejuk btui noo.. asyik ulang alik gi toilet je nk terkucil.hihi.. sy skg malam2 dh kena tido pakai stokin, sejuk gila.. malas nak guna danbou lg skg ni.. dok counting days je nak blik ni.. dtg balik nti dh fuyu, arap2 xdemam la coz dr msia panas smpi sini sejuk.. hehe

      Delete