Salam Khamis..
Entri yang sepatutnya masuk pada hujung tahun 2012 yang lepas tapi malas nak update.. So entri2 lepas ni pun sama je ye semua berlaku masa cuti fuyu/winter yang lepas. Hubby cuti seminggu so jalan n ronda puas2, bosan kalau terperuk dalam rumah.. hehe
Dah selalu terjah Kusatsu tapi ni kali pertama singgah kat kawasan onsen/kolam air panas. Kebetulan hujan pulak time tu so suhu bertambah sejuk n onsen pun banyak la wap2 yang keluar menyebabkan gambar agak kabur plus pegi pun dah petang.. Jalan2 sekitar onsen tu n singgah beli omiyage/souvenir je.. sebab pukul 4.30 ptg dah masuk maghrib so terpaksa la balik awal..



No comments:
Post a Comment