Thursday, January 10, 2013

Kusatsu Onsen

Salam Khamis..

Entri yang sepatutnya masuk pada hujung tahun 2012 yang lepas tapi malas nak update.. So entri2 lepas ni pun sama je ye semua berlaku masa cuti fuyu/winter yang lepas. Hubby cuti seminggu so jalan n ronda puas2, bosan kalau terperuk dalam rumah.. hehe

Dah selalu terjah Kusatsu tapi ni kali pertama singgah kat kawasan onsen/kolam air panas. Kebetulan hujan pulak time tu so suhu bertambah sejuk n onsen pun banyak la wap2 yang keluar menyebabkan gambar agak kabur plus pegi pun dah petang.. Jalan2 sekitar onsen tu n singgah beli omiyage/souvenir je.. sebab pukul 4.30 ptg dah masuk maghrib so terpaksa la balik awal.. 


No comments:

Post a Comment