Semalam seluruh penduduk kawasan Kantou (daerah Gunma, Tochigi, Saitama, Ibaraki, Tokyo, Chiba n Kanagawa) dapat bermain dengan yuki.. ni kira yuki pertama untuk winter kali ni.. Al-maklumlah kawasan kantou ni agak susah nak tengok yuki turun, kalau kawasan lain di jepun boleh tengok tiap2 hari kot.. *sangat jeles ok dengan penduduk kawasan2 tu*
Aku macam biasa lah jadi penunggu yuki di tepi tingkap.. seronok dapat tengok kapas2 putih turun dari langit *masih jakun lagi okey*.. dan macam biasa hubby akan bising2 cakap sejuk nanti demam la apa la.. adehhh.. memang tak bagi can betul.. kebetulan semalam memang seluruh jepun cuti so hubby aku tak keje kena la dengar syarahan dia tu.hukhuk..
Dah agak bosan tengok yuki dari tingkap aku ajak hubby keluar jalan2.. kami ke Akagi cari softcream.. memang kerja gila sebab makan softcream time sejuk2.. menggigil satu badan lepas makan tapi bestttt..haha.. Nak naik ke Akagi terpaksa patah balik coz ada accident so main klik2 gambar sepanjang jalan jela..hajat nak buat yuki daruma / snowman terpaksa pendamkan dulu.. Heee ^_^



No comments:
Post a Comment