Wednesday, September 25, 2013

Salam Perantau 2013

Waduh2.. raya udah lama lepas, baru sekarang nak update entry pasal raya.. hahahaha.. 
Maklumlah sekarang baru ada mood nak mengarang dalam blog nih.. sebelum ni malas gila nak update.. hehe.. 

Tahun ni macam biasa beraya di bumi sakura lagi... beraya bersama2 student2 malaysia di Gunma University yang tak pulang beraya.. walaupun tak ramai mana, tapi tetap meriah.. macam2 juadah ada sebab buat potluck kan so pakat ramai2 bawak serba sikit... walaupun takde lemang n ketupat, rendang, nasi impit, kuah kacang n kuih raya tetap ada.. hehe.. 

Open house pun ada jugak.. kiranya sepanjang sebulan raya tu undangan open house tiap hujung minggu ada.. makan free la tak payah penat2 nak masak..hihi.. 


1 comment:

  1. Nak dapatkan pakaian bayi/kanak2 berjenama yang berkualiti dan menarik untuk si comel anda dengan harga berpatutan? Jom shopping di Zaira Kids Cloth..

    ReplyDelete