Thursday, September 19, 2013

Tokyo Disneyland 2013

Assalamualaikum cik blog.. Rindu i tak? hehe.. 

Perghhhh.. lama gila kita tak jumpa kan cik blog.. Akhir2 ni malas betul nak mengarang walaupun banyak benda nak disimpan kat sini.. So hari ni kita update sebanyak yang boleh ye.. =)

Ni kisah bulan Mei yang lepas.. 4 bulan dah dok perap dalam folder.. kena coret2 kat sini jugak sebagai kenangan bila dah balik malaysia nanti kan.. hehe..

Cuti golden week bulan mei hari tu memang digunakan sehabis baik la untuk jalan2, ronda2, pusing2 jepun. Awal2 cuti gi mengundi dulu kat Embassy masa pilihan raya 13, lepas tu baru la mula aktiviti cuti2 jepun ni.. So tempat pertama yang diterjah adalah Tokyo Disneyland. Dah lama hajat nak gi tapi dok tertangguh last2 dapat jugak pegi.. Disebabkan pegi masa cuti umum memang ramai yaaaaa amat lah umat manusia kat situ.. Jenuh lenguh kaki nak beratur.. Letih2 pun enjoy jugak la walaupun banyak attraction untuk budak2 je.. hehe 

Ni antara gambar2 masa kat sana. Sorry gambar banyak n rajin2 la scroll sampai bawah.. =)


No comments:

Post a Comment