Jumaat lepas berlangsungnya majlis pernikahan adik perempuan aku yang no 3... Sedih betul tak dapat nak menyaksikan majlis pernikahan diaorang tapi InsyaAllah kenduri bulan 12 nanti dapat la tengok sebab aku balik malaysia sebulan.. hehe.. Kenduri bulan 12 nanti akan berlangsung dengan meriah sebab 2 adik aku kenduri sekali, yang no 4 insyaallah nikah pada 30 nov nanti.. *Tak sabar nak tunggu bulan 10 nak balik cuti2 Malaysia*..hehe
![]() |
| my sis... |
![]() |
| adik ipar baru.. lon nama panggilannya.. hehe |
p/s : Photo credit to my cousin... yani..


No comments:
Post a Comment