Argggghhhh!!.. Tension betul la bila cuaca dah mula sejuk ni.. Bila dah sejuk, mandi pun dah tak boleh nak guna air sejuk, nanti beku dalam bilik air terketar2 tak boleh nak keluar so mandi la guna air suam2 kuku yang sedap2 rasa tu.. tapiiiiiii yang TAK BESTnya kulit dah mula kering *esp kat muka*.. sobbss.. sobbbssss..
Walaupun cuaca takde la sejuk sangat lagi tapi air paip kat sini memang sejuk, bila kena badan je terus terketar2.. siang2 aku memang malas nak mandi pagi2, aku mandi tengahari sikit *kantoi sudah tak mandi awal2 pagi*.. hehe.. Malam2 pulak kalau mandi kena on water heater tapi kat sini water heater dia lain sikit, guna gas untuk panaskan air *bil gas memang akan melambung bila masuk winter nanti*.. so bila dah kerap2 mandi air suam2 tu kulit cepat kering n mengelupas.. sekarang pun dah mula jadi kering nih.. sangat2 tak selesa ok.. rasa kesat je pastu memang dah mula mengelupas n pipi dah merah2 sekarang ni.. huahuahua..
* nak kena pi cari body butter dah nih.. winter nanti satu badan akan mengelupas.. Tak suka!!.. Tak suka !!.. Tak suka!!
No comments:
Post a Comment