Semalam keluar jalan2 ke Karuizawa Prince Outlet, salah satu outlet yang ada kat Jepun ni la.. Outlet ni dah besar, banyak butik2 baru dah dibuka, sakit jugak la kaki den berjalan pusing satu outlet tu.. hehe.. Outlet yang kat depan rumah ni, Sano Premium Outlet pun besar tapi takde la sebesar Karuizawa ni sebab kat Karuizawa dia ada kawasan untuk santai2 n tasik yang luas + tempat n pemandangannya memang cantik n sejuk *sebab atas kawasan bukit*
Sampai2 je terus la masuk dari satu butik ke satu butik.. window shopping je sebab ada satu jacket denim tu dah berkenan dihati tapi saiz pulak dah habis.. nampaknya arini terpaksa round Sano outlet la pulak untuk cari jacket tu.. *harap2 ada la jual kat sano outlet*..hehe
Maka semalam hubby jela dapat hasil tangkapan kat Levi`s sehelai jeans baru.. aku pulak pulang dengan tangan yang kosong.. kosong..*ala2 lagu najwa latip tu*.. so tak kira hari ni hujan sampai ke petang ke apa, aku nak jugak serbu sano outlet jap lagi.. semangat ni nak shopping... *pompuan memang gitu*..hahah

No comments:
Post a Comment