Sunday, September 16, 2012

Jalan-jalan Yokohama

Hari ni aku dengan hubby menghabiskan masa hujung minggu dengan satu aktiviti yang sangat2 la melenguhkan pinggang sebab lama sangat terperuk dalam kereta.. 6 jam wei perjalanan dari sano ke yokohama ni *gara2 guna jalan biasa, malas nak guna highway*.. rasakan la.. Padan muka.. Hehe

Bertolak pukul 3 ptg sampai yokohama pukul 9 malam.. Jalan2 area situ satu jam je.. Sungguh la tak berbaloikan.. Hahah.. Dah namanya nak habiskan masa hujung minggu kan, so memang terbazir la masa gitu je.. Hihi..

Just jalan2 tengok view yokohama yang sangat2 la cantik pada waktu malam.. Siang2 sure la tak secantik ni kan.. Untung jugak gi malam2 ni.. *ceh, nak sedapkan hati je kata gitu*.. heeeehee..

Ni la view yokohama waktu malam.. Cantik kan dengan illumination pada bangunan n ferries wheel tu..

* baru first time update blog guna iphone nih, selama ni malas nak download app blogger ni.. (。-_-。)

*sekarang tengah melepak kat 7E sebab hubby xlarat nak drive balik, dia mau tido dulu sejam dua.. Aku pun mau tido jgk la.. Daaaa..

6 comments:

  1. sangat cantik weh... berbaloi gak kot drive jauh dapat view yang camni... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, mmg cantik gila wei.. ni harap guna iphone je amik gmbr, klo ada dlsr sebijik lg cun kot gmbr2 tu..hehe

      Delete
  2. 6 hours????
    awat la x naik densha jer 1 hours 45 mins jer dek oiiii
    ai if jejln area tokyo or yokohama mmg naik densha x naik keta la

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..en suami plak xsuka naik densha.. lebih suka drive bawak keta smbil jalan2 tgok tmpt org.. naik pulak jalan biasa, so ble la tgok scenery kiri kanan jalan.. hehe

      Delete
    2. Hahahahahahha dating dlm Keta lg lama dr jln2 kt luar...tkpe... Rabu2 no doraibu desu

      Delete
    3. hahah.. btui tu kak aja, dating dlm keta lg lama dr kat luar.hehe.. tp best jgk rabu2 smbil doraibu ni.. hihih

      Delete