Hari ni aku dengan hubby menghabiskan masa hujung minggu dengan satu aktiviti yang sangat2 la melenguhkan pinggang sebab lama sangat terperuk dalam kereta.. 6 jam wei perjalanan dari sano ke yokohama ni *gara2 guna jalan biasa, malas nak guna highway*.. rasakan la.. Padan muka.. Hehe
Bertolak pukul 3 ptg sampai yokohama pukul 9 malam.. Jalan2 area situ satu jam je.. Sungguh la tak berbaloikan.. Hahah.. Dah namanya nak habiskan masa hujung minggu kan, so memang terbazir la masa gitu je.. Hihi..
Just jalan2 tengok view yokohama yang sangat2 la cantik pada waktu malam.. Siang2 sure la tak secantik ni kan.. Untung jugak gi malam2 ni.. *ceh, nak sedapkan hati je kata gitu*.. heeeehee..
Ni la view yokohama waktu malam.. Cantik kan dengan illumination pada bangunan n ferries wheel tu..
*sekarang tengah melepak kat 7E sebab hubby xlarat nak drive balik, dia mau tido dulu sejam dua.. Aku pun mau tido jgk la.. Daaaa..


sangat cantik weh... berbaloi gak kot drive jauh dapat view yang camni... hehehe
ReplyDeleteaah, mmg cantik gila wei.. ni harap guna iphone je amik gmbr, klo ada dlsr sebijik lg cun kot gmbr2 tu..hehe
Delete6 hours????
ReplyDeleteawat la x naik densha jer 1 hours 45 mins jer dek oiiii
ai if jejln area tokyo or yokohama mmg naik densha x naik keta la
haha..en suami plak xsuka naik densha.. lebih suka drive bawak keta smbil jalan2 tgok tmpt org.. naik pulak jalan biasa, so ble la tgok scenery kiri kanan jalan.. hehe
DeleteHahahahahahha dating dlm Keta lg lama dr jln2 kt luar...tkpe... Rabu2 no doraibu desu
Deletehahah.. btui tu kak aja, dating dlm keta lg lama dr kat luar.hehe.. tp best jgk rabu2 smbil doraibu ni.. hihih
Delete