30 Ogos lepas dapat anak sedara baru... so dah ada dua anak sedara setakat ni, dua2 perempuan.. Sebab lahir 30 Ogos so kira baby ambang merdeka la ni kan.. hehe.. Nama dia Nur Azzahraa... Berat masa lahir 3.56kg, kuss semangat betul kan.. *kakak dia dulu 3.2 kg kot*..
So sekarang sangat2 la rasa tak sabar nak balik malaysia tengok baby baru ni... Nasib baik balik nanti stay kat malaysia sebulan lebih so sempat la main puas2 dgn Azzahraa n kakak dia jugak, Ain.. Rindu dekat ain jugak, rindu nak dengar celoteh dia n suara dia yang kuat tu, sebatu ble dengar kalau dia bercakap.. haha..
![]() |
| ain dh jadi kakak.. ni masa hari kenduri aku tahun lepas.. |
![]() |
| baby Azzahraa |
![]() |
p/s : bila nak ada anak sendiri ni... hehe



No comments:
Post a Comment